Centralne Banke
(prestaro za odgovor)
xenayo
2009-08-02 12:35:13 UTC
Zasto uvjek Zidov mora bit glavni direktor ?
Sole
2009-08-04 07:05:34 UTC
Post by xenayo
Zasto uvjek Zidov mora bit glavni direktor ?
Zato sto banka ima puno novaca, a zidovi su stedljivi. Zamisli da je
direktor neki rasipnik i onda takvoj raspikuci das da raspolaze s
miljardama.
xenayo
2009-08-04 08:33:09 UTC
Post by Sole
Post by xenayo
Zasto uvjek Zidov mora bit glavni direktor ?
Zato sto banka ima puno novaca, a zidovi su stedljivi. Zamisli da je
direktor neki rasipnik i onda takvoj raspikuci das da raspolaze s
miljardama.
To su banke koje stampaju monetu.
Neka se ekonomski sustav sastoji od dvije firme.
Oba dvije firme posude svaka 100 dolara od centralne banke uz interes od 5%
Znaci u opticaju je 200 dolara, a svaka firma duguje 105 dolar, pa je ukupni
dug tih dviju firmi prema banki 210 dolara.
10 dolara NIJE u opticaju. To je dug koji se ne moze ispaltit.
Cjeli ekonomski sustav Zapadni zemalja, pa i Hrvatske je temeljen na
PREVARI.
Takve stveai ti Rohatinski neæe nikad reæ u javnosti.
Uostalom ako je po¹tenjaèina kakvim se prikazuje. Za¹to je traŸio da se
Narodna (Centralna) Banka Hrvatske, odvoji od drŸave. Za¹to ? Kojim pravom ?
I drŸava mu je to dala, jer i oni sluŸe nekim sotnonjarama na Zapdau ko i
Rohatinski.
Emanuel Goldstein
2009-09-02 17:17:10 UTC
Post by xenayo
uz interes od 5%
Postoji jedna lijepa riječ za ovo iz naroda koji je imao najveće
fašističke velikane nakon Italije - *kamata*.
Eeee
2009-09-10 17:27:21 UTC
Post by xenayo
uz interes od 5%
Postoji jedna lijepa rijeè za ovo iz naroda koji je imao najveæe
fa¹istièke velikane nakon Italije - *kamata*.
Uvijek me opèinjavala ®idovska pronicljivost u samu srŸ pitanja i polemike .
Xenayo
2009-09-11 09:21:35 UTC
Post by Eeee
Post by xenayo
[...]
Ako smo mi robovi robova, oni su robovi.
Jebiga doðe ti na isto :)